Kamu ya da özel hastane kuruluşları kurulumunu yaptığımız telefon Santrallarını kullanarak, hizmet kalitesini yükseltirken, bir yandan da tasarruf sağlayarak teknolojinin üstünlüklerinden de yararlanabilir.
Hastaneler için en önemli unsurlardan biri olan kesintisiz iletişim ve 7 gün 24 saat destek, tüm Artı Telekom teknik ekibi ve servis noktaları tarafından temel prensip olarak benimsenmiştir.
Artı Telekom Telefon Santrallarının profesyonel sesli yanıt sistemi ile müşterilerinize hem kesintisiz hem de kaliteli ilk karşılama sunarak en hızlı şekilde doğru personellerinizle konuşulmasını sağlarken, hasta randevu sisteminizi de profesyonelleştirebilirsiniz.
Artı Telekom Telefon Santralları ile hastanelerde kullanımı zorunlu olan mavi, pembe, beyaz, turuncu ve kırmızı kod uygulamalarının yerine getirilmesi, doktor-hemşire, güvenlik-yönetim v.b. personellerinizin yaptıkları acil çağrıların otomatik veya anlık ses kayıtlarının herhangi bir donanım kullanmadan yedeklenmesi, daha sonra bu kayıtların filitrelendirerek dinlenebilmesi, artık çok kolay.
Artı Telekom Telefon Santrallarının, alternatif operatör, webden tıkla konuş, VoIP, profesyonel süre sınırlandırması ve yönlendirme yetenekleriye aylık sabit telefon giderlerinizi de azaltabilirsiniz.
Görüntülü IP telefonlar, sesli yanıt ve ses kayıt sistemleri, mobil ve dect çözümleri, CTI ve TAPI entegrasyonları ile hız, konfor ve kalitenizi artırabilir, teknolojiyi bünyenizde kullanmaya başlayabilirsiniz.